UCAP Satış Kurulum ve Teknik Destek Hizmetleri

UCAP Satış Kurulum ve Teknik Destek Hizmetleri

Karel Tümleşik İletişim Çözümleri, kullanıcı karel-tumlesik-iletisimsayısından bağımsız olarak, hem kobilerde hem de 10.000’lerce kullanıcıya sahip işletmelerde kullanıma olanak sağlayan esnek bir yapıdadır.

Tümleşik İletişim; ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesaj, sesli mesaj, faks, e-posta ve mobilite gibi farklı iletişim yöntemlerinin bir araya gelmesidir.

Tümleşik İletişim sayesinde çalışanlar kendi aralarında, müşterilerle ve tedarikçilerle en verimli şekilde iletişim kurabilir, anlık mesajlaşma ve durum bilgisi görüntüleme gibi özellikler ile iş süreçlerini hızlandırabilirler.

Karel Tümleşik İletişim Çözümlerini incelemek için tıklayınız.

Neden Karel Tümleşik İletişim?

Ölçeklenebilirlik
Karel Tümleşik İletişim çözümleri, işletmelerin; kullanım kolaylığı, güvenilirlik, yedeklenebilirlik ve ölçeklenebilirlik ihtiyaçları göz önüne alınarak tasarlanmıştır. Büyümekte olan işletmeler, Karel’ in etkin lisans yapısı sayesinde yeni yatırım yapmak zorunda kalmadan iletişim sistemlerini kolaylıkla genişletebilirler.

Kolay Kullanım
Kullanıcı dostu arayüzleri sayesinde, işletmelerin BT bölümleri; yeni abone ekleme, yetkileri değiştirme, yedek alma, alarmları kontrol etme gibi işlemleri kolaylıkla gerçekleştirebilirler.

Uygun Maliyet
Kolay kullanım ve bakım özellikleri, ek personel ihtiyacının olmaması ve standart donanımların kullanılmasına imkan veren alt yapısı nedeniyle tümleşik iletişimin toplam maliyeti, benzer yeteneklere sahip diğer çözümlere göre daha uygundur.

Verimlilik
Tümleşik mesajlaşma, anlık mesajlaşma ve tek numara ile erişilebilme gibi tümleşik iletişim özellikleri sayesinde kullanıcılar zamanlarını daha verimli kullanırlar.

Üstün Kullanıcı Deneyimi
Karel tümleşik iletişim kullanıcıları, tek bir numara ile masaüstü, PC ve mobil cihazlar gibi tüm cihazlardan sisteme ulaşılabilir, PC ve akıllı telefonlar üzerindeki özel uygulamaları kullanarak her an her yerden iletişim kurabilirler. Microsoft Outlook 2010 entegrasyonu sayesinde, Outlook üzerinden birçok tümleşik iletişim özelliğini kullanabilir, kendilerine özel web arayüzüne bağlanarak kişisel ayarlarını değiştirebilir, anlık mesajlaşma ve durum bilgisi uygulamaları sayesinde daha esnek ve hızlı iletişim kurabilirler.

Üstün Özellikleri

tumlesik-iletisimAnlık Mesajlaşma ve Durum Bilgisi
Karel tümleşik iletişim çözümlerinin anlık mesajlaşma uygulaması ile kullanıcılar aralarında mesajlaşabilir ve dosya paylaşımında bulunabilir. Ayrıca durum bilgilerini görüntüleme özelliği ile birbirlerinin meşguliyet durumlarını, telefon ile aramadan önce görebilir böylece telefonda boşa geçirilen vakit engellenmiş olur.

Tümleşik Mesajlaşma
Karel’in tümleşik mesajlaşma özelliği ile kullanıcılara bırakılan sesli mesajlar, sistemde kayıtlı e-posta adreslerine de gönderilebilir. Bu şekilde kullanıcılar ofis dışında iken de bırakılan sesli mesajlarını dinleyebilirler.

Tek Numara İle Erişilebilirlik
Özellikle hareket halindeki kullanıcılara kolay erişim imkanı sunan tek numara özeliği, gelişmiş bir çağrı yönlendirme yöntemidir. Kullanıcıya verilen tek bir numara (Dahili numarası) ile kullanıcıya ait birden fazla cihazın (örnek: masa telefonu, cep telefonu gibi) aynı anda veya art arda çalması sağlanabilir. Gereken ayarlar gün ve saat bazında yapılandırılabilir.

Sesli ve Görüntülü Konferans
Tümleşik İletişim; yüksek kapasiteli, güvenli ve entegre bir sesli konferans sistemine sahiptir. Her kullanıcı için kendisine ait konferans odası tanımlanabilir. Aynı zamanda gelişmiş Karel yazılım tabanlı telefon (softphone) uygulaması sayesinde de her kullanıcının bilgisayarı üzerinden görüntülü konferans yapma imkanı vardır.

Kişisel Karşılama Mesajı
Kullanıcılar, ofis dışında oldukları veya telefonda görüşme yapma imkanı olmadıkları durumlarda, kişisel karşılama mesajlarını sisteme tanımlayabilirler. Kullanıcıyı arayanların, belirlenen tuşlara basarak istenen numaralara yönlendirilmeleri veya sesli mesaj bırakmaları sağlanabilir.